Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

04 December 2017

Parshat Vayeshev Message – Nir ben Artzi HEBREW

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת וישב תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ט"ו בכסלו תשע"ח, 3.12.17 | 8:30

בורא עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מזהיר וקשה, את כל המדינות בעולם כולו, את כל המנהיגים בעולם כולו: לא להתעסק, לא לעשות רע, לא לִרצות לפגוע בארץ הקודש, ארץ ישראל ולא ביהודים שגרים בארץ ישראל. 'אם תמשיכו להפריע לארץ הקודש וליהודים שבארץ ישראל ותירצו לקחת חלקים מארץ הקודש, ארץ ישראל – אני אפגע בכם קשות! אני אביא עליכם רעידות אדמה, הרבה יותר קשות משהיו עד עכשיו. אני אביא עליכם אש ושריפות, הרבה יותר קשות משהיו עד עכשיו. אני אביא עליכם רוחות, הרבה קשות משהיו עד עכשיו. אני אביא עליכם שיטפונות וצונאמי, הרבה יותר קשים משהיו עד עכשיו. מנהיגים בעולם כולו, שרוצים להפריע לארץ ישראל הקדושה וליהודים שגרים בארץ ישראל בלבד, אני אכה אתכם במחלות קשות ובעשרת המכות שנתתי במצרים – הנה הוזהרתם ואל תאמרו שלא הוזהרתם!'
בזכות ארץ ישראל הקדושה והיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, בזכות התורה והתפילה של היהודים בארץ ישראל הקדושה – העולם הזה חי וקיים. כל העולם יודע שיש משיח, מנהיג רוחני, איש אלוקים ששומר על ארץ הקודש ארץ ישראל, ועושה מה שעושה בעולם.
פרסמנו מלפני חודש, את עניין החיזיון שיבוא לרבנים ולתלמידי החכמים בחלום, וכל אחד בודק את החיזיון, מה קורה בדיוק. חלק מהם קיבלו את החיזיון, ומחכים שייצא נחשון כמו שהיה בקריעת ים-סוף. שיהיה אדם גיבור ואמיץ, חזק ומאמין בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו, שייצא וידבר! באותו זמן שייצא אחד – ייצאו אחריו כולם. עניין החיזיון נמצא בהתקדמות טובה וחיובית. בעקבות עניין החיזיון - בו נרשם שיבוא להם בחזיון ויגיד להם מי המשיח ויצביעו מי זה המשיח שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא - הרבה יהודים חוזרים בתשובה, כדי להיות במעגל הראשון, הבינו עניין! יש התקדמות מאוד טובה בעניין משיח.
מחוץ לגבולות ישראל, גוג ומגוג ותוהו ובוהו. העולם כולו צמאים למשיח, נמאס להם לסבול. בעולם כולו יודעים שיש מנהיג רוחני גדול בישראל, שמגן על ישראל ועושה את כל מה שעושה בעולם מסביב. רוב העולם יודעים שארץ ישראל הקדושה מיוחדת. הקנאה מכרסמת בגופם, שונאים את היהודים ופוחדים למות.
יהודים יקרים בארץ הקודש - להיות ערניים מאוד ולא להאמין לגויים. מטרתם רק טובתם.
צפון קוריאה, המנהיג קים מראה לעולם כל פעם טיל חדש. הוא לא התבגר מספיק נפשית ומשתעשע עם הטילים. הוא לא יודע מה מטרתם ומה עוצמתם. 99% מעמו לא רוצים אותו ורוצים לפגוע בו. עלתה לו הגאווה לראש. כל תושבי צפון קוריאה לא מעוניינים במה שעושה המנהיג קים.
ארה"ב, טראמפ מדבר לישראל דברים סגורים ומוסתרים ולתקשורת בחו"ל מדבר דברים אחרים, כדי להרגיע את הרוחות. הוא חכם מאוד. טראמפ נבחר ע"י הקדוש-ברוך-הוא, כדי לעזור ליהודים ולהגן על אדמת הקודש בלבד. לא יעשה זאת – יהיו לו תסבוכות קשות ביותר בכל פעולותיו, גם דרך איתני הטבע. יעזור במאה אחוז - תהיה לו הצלחה של מאה אחוז בארה"ב ובעולם.
רוסיה, פוטין רוצה לשלוט מעל ארה"ב. מוכר נשק ותחמושת, כדי למשוך אליו את מדינות ערב ולקחת מהן כסף.
איראן מקבלת רעידות אדמה ומהלומות קשות, עסוקה בעצמה. מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מזהיר את איראן: אם לא תפסיק לשלוח תחמושת ונשק לחיזבאללה, אם לא תפסיק לשלוח בעקיפין כל מיני מטורפים לפגוע בעם ישראל בארץ ישראל, אומר להם בורא עולם: 'רעידות האדמה שקיבלתם, זה אפס לעומת מה שתקבלו עכשיו! יהיו רעידות אדמה - כל יום במקום אחר, כל יום מכה אחרת במקום אחר, קשה יותר מהראשונה'.
ירדן, הכל חי ומת. יש בירדן לחץ ומתח שאי אפשר לנשום. המלך בקושי יכול ללכת ולחיות.
מצרים, סיסי פועל באינטרס לעצמו. הוא קיבל מהלומות וריבונו של עולם אומר לו: 'אם תעבוד ביושר, באמת ובשלום גדול עִם ארץ ישראל הקדושה - אף אחד לא ייגע בך וסכר אסואן לא יפגע בכם'.
חמאס, פלסטינים וג'יהאד, מקבלים מאות מיליונים והמנהיגים לוקחים הכל לכיסם. לא נותנים לאזרחים הפלסטינים את מה שמגיע להם ובעבורם, באל-עריש, רפיח, חאן-יונס, בית חנון ובכל הרצועה. לוקחים לעצמם את הכסף והכסף הזה יהרוג אותם. זה גזל! גונבים אנשים ומרעיבים את הפלסטינים.
תקשיבו טוב: לא יהיה שלום עם הפלסטינים והחמאס. הם סתם טוחנים מים כדי שיראו אותם בתקשורת.
תורכיה נטרפת ע"י דאע"ש. ארדואן מסובך, אין לו כוח לזוז ולנשום. הוא נמצא באיום גדול ולא יודע מה לעשות. זו דוגמא אחת של מדינה שהלכה נגד ארץ ישראל ונגד ממשלת ישראל, והקדוש-ברוך-הוא מחטיף להם מכות ועוד מכות, יותר קשות מהראשונות. חלק מפורסם וחלק לא מפורסם. תורכיה עזבה את מקור הברכה, את ישראל, ועברה למקור הקללה.
סוריה נלחמים זה עם זה ואוכלים זה את זה, לא יהיה שלום. כל יום יש מאות הרוגים ולא מפרסמים. לכן תקשורת = אותיות שקרנים. בסוריה שולטות רוסיה וארה"ב.
חיזבאללה ונסראללה מפגרים. הם לא יכולים לעשות כלום כי צה"ל מפוצץ את כל הנשק והתחמושת שמגיעים מאיראן.
לבנון אוהבת לחיות, לא רוצה מלחמה.
ממשלת ישראל לא צריכה לְרצות את החמאס. יגלו מנהרה – שיפוצצו. זרקו מרגמות לשטחי ישראל – בורא עולם אומר לממשלת ישראל: בבקשה, אל תהיו יפי-נפש. יש הרבה מנהרות שנמצאות בגבולות ישראל - לפוצץ את כולן! הם רוצים לחטוף חס ושלום, חיילי צה"ל דרך המנהרות, לבקש עליהם מחבלים וללעוג לישראל. צבא-הגנה-לישראל, הצבא החזק ביותר בעולם, לא צריך הצדקה - רק להפציץ ולפוצץ מנהרות.
בארץ ישראל הכל טוב, בונים בתים בלי סוף, כבישים, הנדל"ן מתפרץ בשפע, המדינה גדלה ומתפתחת ואדמת הקודש גְדלה מבלי שירגישו.
תפילות על הגשם יועילו ובכל זאת, בורא עולם ייתן גשם, המון.
העולם כולו תוהו ובוהו גוג ומגוג, ובישראל – הכל טוב. בבקשה יהודים להעריך את הטוב שיש בישראל! לא לעזוב את ארץ ישראל. תיזהרו.
הורים יהודים יקרים, לשמור על ילדיכם מסמים, הימורים, שתייה חריפה, התבוללות ומכשירי הסמארטפון - יש בהם תוכנות ותוכניות שהורסות את ילדיכם בגילאי 9; 10; 11 ויותר.
כל הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והשוחד – כולם ייתפסו אחד אחרי השני, ואחד ליד השני.
כל היהודים בארץ ישראל – לתת מעשר, זה עושה אחדות בארץ הקודש. היהודים העשירים - לתרום לישיבות, ללימוד תורה ולבתי כנסת, למקוואות ולנזקקים. להשקיע את כל כספיכם בארץ הקודש ולקנות בתים - רק בארץ הקודש.
משיח בן דוד עובד בלילה וביום. עיקר עבודת משיח היא בלילה ברוחניות. רבנים מקבלים את החיזיון ולא יודעים איך להתנהל איתו, איך לדבר. הם מקבלים הרבה סימנים ויש להם התלבטות מה לעשות. ריבונו של עולם שיתף את המלאכים כשברא את האדם הראשון - בורא עולם משתף את הרבנים הגדולים ותלמידי החכמים כשמוציא משיח בן דוד לאור בפרהסיה! רב אחד המאמין, ידבר ואחר כך יצטרפו אליו כולם וידברו, ובא לציון גואל ומשיח ייצא בפרהסיה. ייפסקו ויגמרו כל הצרות של היהודים בעולם הזה!

No comments:

Reb Neuberger: HASHEM HURLED PARO’S ARMY INTO THE SEA

    I did not expect to send out another mailing before  Pesach , but a Great Miracle has occurred.   I must admit my shortcomings. I did no...