Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

04 April 2018

Chol HaMoed Pesach 5778 Message of Nir ben Artzi HEBREW

בס"ד

מסר הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת חוה"מ פסח, שביעי של פסח - פרשת שמיני תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ט"ז בניסן תשע"ח 1.4.18 | 8:30

אבא שבשמיים ובארץ, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, העולם שייך לו, כל מה שנמצא בכדור הארץ שייך לקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא מנהל את העולם לפי רצונו, והכל לטובתנו. מכל מה שקורה לאדם בעולם הזה, אסור לו להתייאש, לא מהייסורים הקשים ולא מכל מיני הפרעות, הוא צריך להתמודד ולקוות ולצפות שיהיה טוב. גם אם אדם נמצא בבעיה הכי קשה, אסור לו להתייאש ואסור לו להרים ידיים. צריך תמיד להשתדל ולהמשיך ולבקש רחמים מהקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא בוחן לב וכליות, הוא בודק את בניו אם הם מאמינים בו. הקדוש-ברוך-הוא רוצה מאיתנו היהודים - אמונה. אמונה - זה לקבל הכל באהבה. באמונה אסור להתמרמר, אסור להתלונן ואסור לפגוע באף יהודי, באף אדם. לפי מידת האמונה שלנו, לפי כמה שאנחנו מקבלים הכל באהבה - כך מרחם עלינו הקדוש-ברוך-הוא ונותן לנו שפע של טוב לכל רצונותינו.
כל יהודי ויהודי לא ירפה מלבקש בקשות מהקדוש-ברוך-הוא, גם כשהוא לא רואה ולא שומע אותו. הקדוש-ברוך-הוא רואה אותנו ושומע אותנו ומצפה לשמוע בקשותינו מעומק, מקירות הלב. כשבקשתך נשמעת מקירות הלב, הקדוש-ברוך-הוא מקיים את בקשתך הטובה. 'מס שפתיים' לא נשמע אצל הקדוש-ברוך-הוא. אדם יכול לדבר שתי דקות מקירות ליבו וייפתחו לו שערי שמיים, ויכול אדם לבקש בקשות ב'מס שפתיים', ימים שלמים ברצף - ולא יישמע בשמיים ולא בארץ.

כל יהודי שעושה טוב ומשתדל לקיים את עשרת הדיברות, הקדוש-ברוך-הוא לא שוכח את כל הטוב שהוא עושה ויחזיר לו פי כמה וכמה, בשלבים ובזמנים מתאימים.

אנו בחג החירות. חג הפסח מזכיר לכל יהודי מה עברו אבותיו במצרים ויזכיר לנו זיכרון לדורי דורות, אך ורק כדי להאמין בקדוש-ברוך-הוא, רק בקדוש-ברוך-הוא להאמין! אנו חיים בחֵירות וחופש בעולם הזה, בזכות הקדוש-ברוך-הוא. אנחנו חיים פה בזכות האחדות והאגודה אחת של היהודים, שורדים מדור לדור. האחדות נותנת לנו כוח להמשיך ולהאמין בקדוש-ברוך-הוא.

כל פסח נותן לנו הקדוש-ברוך-הוא להתעורר ולזכור שאין עוד מלבדו!

עם ישראל עַם סגולה, כשהם מאוחדים ומלוכדים אף עם בעולם לא יכול לנצח אותם. לא להאמין לאף גוי ולאף אדם זר. אבותינו תמיד עזרו לכל העולם, היו תמימים.

השובע, האוכל והרפואה – רק מהקדוש-ברוך-הוא. אין אדם בעולם שמאכיל את בני האדם, רק הקדוש-ברוך-הוא מאכיל כל פה, מרפא את בני האדם ונותן מזון ואוכל לכל העולם, מביצי כינים ועד קרני ראם, עצים ודגים. לסמוך רק על אבא שבשמיים הוא הזן, המכלכל, המחייה ומרפא. אין עוד מלבדו. לא לרדוף אחרי אף בשר ודם. ולא לצפות מבשר ודם שייתן לך מבלי שתעבוד, 'בזיעת אפך תאכל לחם'. לסמוך על הקדוש-ברוך-הוא שמכלכל, זן, מרפא ומחייה.
נותן לנו הקדוש-ברוך-הוא את ארץ ישראל הקדושה, מוקפת זהב טהור שמאיר לכל העולם, נותן שמחה לארץ ישראל ומחייה את כל העולם. בזכות ארץ הקודש והיהודים שחיים בארץ הקודש שלומדים תורה ומתפללים, כל העולם חי, יונק מארץ ישראל כמו עובר שחי מהטבור. כמה שישראל קטנה, ככה היא עוצמתית ומפיצה אור לכל העולם. בארץ ישראל, היהודים לומדים תורה ומתפללים וזה צינור וקשר ישיר ופתוח לקדוש-ברוך-הוא.
כל יהודי טהור יש לו זיקה לקדוש-ברוך-הוא, במיוחד יהודי שנוהג 'ואהבת לרעך כמוך', ו'דרך ארץ קדמה לתורה' – זה אופיו של יהודי. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים ולעולם כולו: 'נתתי עשר דיברות כדי שתקיימו אותן. אם לא תקיימו - יש עשר מכות. כדי להיות מוגנים מעשר המכות, צריך לקיים את עשרת הדיברות'.
גוג ומגוג ותוהו ובוהו - רק מחוץ לארץ ישראל. בארץ ישראל הקדושה לא יהיה ולא יִקרה כלום. לא לחינם קמה מדינת ישראל הקדושה בשנת תש"ח (1948), כדי להביא את כל היהודים בחזרה, כדי לבנות את בית המקדש וכדי שתהיה תחיית המתים. הקדוש-ברוך-הוא לעולם לא הולך אחורה, תכניותיו מתקיימות בדיוק לפי מה שתכנן, ירצו או לא ירצו, יש בכוח ויש במוח ויש ברצון טוב.

כל הגויים סביבנו וכל מדינה שהיא נגד ארץ ישראל הקדושה, הקדוש-ברוך-הוא נותן להם את עשר המכות הקשות. מדינה שהיא בעד ישראל הקדושה - מתברכת מפי עליון.

מלאכי שמיים עוזרים לחיילי צבא-הגנה-לישראל ועוזרים לטייסי חיל האוויר להגיע לכל מקום בעולם. טייסים, לעולם לא לשכוח שמלאכים מלווים אתכם משמיים! אם לא היו מלאכים מלווים אתכם - את גבולות ישראל לא הייתם חוצים. צבא-הגנה-לישראל וחיל האוויר יכול להגיע לכל מקום בעולם.

החמאס ברצועת עזה, הם שונאים את היהודים בארץ ישראל. חלק מהם גרים בארץ ישראל, חלק גרים באירופה. הם מדריכים את אנשיהם והפלסטינים לעשות הפגנות והפרעות בארץ ישראל ואומרים להם: 'צה"ל לא יפגע בכם'.

צבא-הגנה-לישראל הוא הכי חזק בעולם, שומר על גבולותיו. צבא-הגנה-לישראל ער וחזק, צבא-הגנה-לישראל יילחם נגד כל אדם שיפריע לשלומם של היהודים שגרים בארץ ישראל. כל אלו בעולם שמחכים שיהיו הפרעות וסיבוכים בארץ ישראל, שמצפים שיהיה בלאגן בישראל, אומר להם הקדוש-ברוך-הוא: 'בארץ ישראל לא יהיה כלום, יהיה הכל טוב מאוד ויהיה הכל יותר טוב מטוב! ארץ ישראל מוגנת ושמורה ואף אחד לא יכול להפריע לילדיי שגרים בארץ ישראל!'. צבא-הגנה-לישראל אוהב שלום, ואם הוא נלחם, זה לצורך הגנה עצמית והגנת היהודים בארץ ישראל.

חברי כנסת וממשלת ישראל, להפסיק לחפש כבוד, רודף כבוד לא ימצא את הכבוד לעולם. כל אדם שחופר בור לחברו, ייפול הראשון בבור הזה. רק הקדוש-ברוך-הוא שופט צדק בעולם ויודע מה בלב האדם. במקום לשון הרע ושנאת חינם, צריך לתת לחוק לעשות את העבודה שלו. חברי כנסת, להתעסק בעזרה ליהודים, בהגנה על אדמת הקודש, בפיתוח אדמת הקודש ובבניית בתים בלי סוף, בנגב, בשומרון, בבנימין ובגליל המערבי, ברמת הגולן, ביהודה, בערבה ובבקעת הירדן - על זה צריכים חברי הכנסת לשים דגש, ולא על מי יפיל את מי, מי יחפור בור לזה ומי ילשין על זה. הם לא עושים את ייעודם. מי שלא עושה את ייעודו - הקדוש-ברוך-הוא מסבך אותו בעולם הזה.

יהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, חלק מהם לא רוצים לבוא לארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא 'דוקר' כל אחד ואחד עם מחט עד שיבואו לישראל. הם עוד לא מבינים שמיליארדי גויים שונאים את היהודים ושהאנטישמיות והמוסלמים מציקים יום יום ליהודים. קשה להם לעזוב את הגולה, את כוח הטומאה שנמצא שם, את היצר הרע - קשה להם לעזוב.

הקדוש-ברוך-הוא נותן לכל היהודים שגרים בחו"ל להרגיש כמה שהגויים שונאים אותם - לעלות לישראל!

בורא עולם אומר להם: 'אמא ואבא שלכם זה ארץ ישראל, יהיו לכם חיים הכי מאושרים, רק בארץ ישראל. אל תחפשו כסף וכבוד, תחפשו רוחניות, חיים בריאים והידבקות בקדוש-ברוך-הוא'

מצרים, סיסי פועל לפי עזרת צה"ל וישראל. ישראל עוזרת לסיסי. סיסי מודרני וטוב לשלום עִם ישראל והעולם. כל המפריעים לו הם פרימיטיביים, אין להם השכלה ולא שכל, 'ענתיקות', לא רוצים להתקדם. העוני במצרים חזק והרעב חזק.

אבו מאזן גונב את כל הכסף שמקבל, מסכסך ומערבב, עושה מערבולות וצוחק על כולם. בתקשורת נשמע כאילו אכפת לו מהפלסטינים – שחקן, הכל הצגה אחת שלמה. יומו קרוב, ייקחו לו את הירושה.

במזרח ירושלים להיות זהירים, ערניים ולפקוח עיניים בכל מקום. חיילי צה"ל ושוטרים – אתם מטרה, לפקוח עיניים.

טראמפ אוהב את היהודים שגרים בישראל, מתפעל מעם ישראל ומצה"ל ושמח בעם ישראל. טראמפ הכי חכם בעולם, הוא יודע שהיהודים שגרים בארץ ישראל הם רחמנים בני רחמנים וטובים ויש להם כוחות ועזרה מריבונו של עולם.

רוסיה, פוטין אוהב את היהודים בסתר ומעריך אותם. הוא איש חכם ויודע מה זה יהודי מה כוחם של היהודים. אומר: 'מעל שבעה מיליארד בני אדם בעולם לא מבינים כלום וקומץ של יהודים, כמה מיליונים - מניעים את כל העולם'.

נשיא צרפת הסתבך עם המוסלמים. היה חבר שלהם בהתחלה, עכשיו הוא בידיים שלהם. הם יהפכו את צרפת כולה למוסלמית. שימשיכו היהודים להיות שם, שימשיכו חלק מהיהודים לא האמין שיש גאולה ומשיח. כל יום שעובר המוסלמים אכזריים יותר, כשירגישו ביטחון מלא הם יפגעו ביהודים בצורה קשה ביותר בעולם.

תורכיה הסתבכה עם עצמה, אין לה שום שליטה, חיילים נהרגים כמו זבובים. תהיה לה מהפכה בקרוב, לאט לאט, סבלנות.

כל מה שכתוב במסר שאנחנו כותבים בכל יום ראשון, הכל יתקיים. סבלנות. זמנים של שמיים זה לא זמנים של פה.

איראן הבאה בתור להיות כמו תורכיה. הנשים באיראן חזקות יותר מהבחורים, והן יעשו מהפכה. איראן בפחד-אימים מחיל האוויר הישראלי. אומר להם הקדוש-ברוך-הוא: 'תנסו לשלוח טיל או להפעיל נשק כלשהו לכיוון ישראל – יתפוצץ ויתהפך עליכם מול הפנים ואתם תיפגעו בצורה הקשה ביותר בעולם. אביא עליכם את עשר המכות וכל מכה קשה פי כמה וכמה'. "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה".

סוריה נמחקת, לא יהיה שלום. גם ארה"ב יוצאת משם וסוריה תמשיך להימחק.

ירדן ארץ אוכלת יושביה.

חיזבאללה ונסראללה בלי התחמושת של איראן הוא משותק ולא יכול לזוז, גם לא מצייץ. הוא פוחד על התחמושת שלו.
לבנון אוהבים רק את עצמם.

הורים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים.

כל האנשים שלקחו שוחד, ושרוצים לקחת שוחד, או לרמות ולגנוב ולחיות על גב אחרים, לעסוק בזימה ולכלוכים – שיעצרו את זה דחוף. יעשו תשובה דחוף - משמיים יָקֵלו ויבואו לקראתם ויצילו אותם.

הפרעות בכל מקום בעולם, ההפרעות בישראל אצל חברי הכנסת, הפרעות אצל ראשי ערים בכל עיר ועיר, הפרעות ברבנות, הרבנים הראשיים שלא מסתדרים ויש בעיות ומחלוקות ביניהם, ועם כל ההפרעות - ישראל מוגנת, שמורה ופועלת.

בכל ההפרעות האלה אומר בורא עולם: אין על מי לסמוך! אי אפשר לסמוך על בשר ודם ולכן אני שולח משיח איש אלוקים, שיציל ויגאל ויושיע את ישראל ואת העולם כולו. התחושה הכללית, תהפוכות מזג האוויר, המתח, החרדות, הסיבוכים והייסורים בעולם ובישראל – כל זה לפני התגלות מלך המשיח בפרהסיה! הַמַתָנָה לקבל משיח היא לא קלה, אבל הכיוון אמיתי וטוב ואין אחורה. אנחנו נמצאים בקצה של הקצה של המלכת מלך המשיח, למרות שהוא עובד בסתר ופועל בסתר. אלה הסימנים שקרוב גילוי משיח בן דוד, תהליך אלוקי. זה לא יהיה בפתאומיות, כי יש גאולה ברחמים. שלב אחר שלב, מרגיל הקדוש-ברוך-הוא את כל מדינת ישראל, את היהודים ואת כל העולם. דברים קשים ביותר באיתני הטבע, התפרצויות הרי געש, שיטפונות, סערות קשות, סיבוכים של מלחמות בתוך ובין מדינות, תסבוכות במטוסים, רכבות, אוניות ומכוניות, כל הדברים הקשים האלה שיש בעולם - כדי שמשיח בן דוד ייצא להיות מלך על ארץ ישראל ועל העולם כולו!

משיח מתגלה בשלבים שלבים, כדי שלא תהיה פאניקה. הרבנים שמקבלים חזיונות, מחכים שרב אחד ייצא חזק וייצאו אחריו כולם. גם בשמיים הצדיקים והמלאכים מחכים ומצפים כמו היהודים בישראל, להתגלות מלך המשיח בפרהסיה!

No comments: