Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

23 April 2018

Parshat Emor Message of Nir ben Artzi HEBREW

בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת אמור תשע"ח.
נמסר ביום ראשון, ז' באייר תשע"ח 22.4.18 | 8:30

   הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מתרה ומזהיר את כל המדינות שבעולם, ללא יוצא מן הכלל, לא להתעסק עם ארץ הקודש, עִם מדינת ישראל שמלאו לה שִבעים שנה. שִבעים שנה זו יציבות והתעצמות וארץ ישראל היא מַעצמה שמאכילה, מפרנסת ומחייה את כל כדור הארץ על יושביו!
   מדינת ישראל, ארץ ישראל, בת שִבעים שנה ואוהב בורא עולם את השביעיות, יום השביעי - השבת, שבעת-אלפים שנה לעולם, שבע ברכות, שבע שבתות, יש עוד הרבה דברים ב'שבע'. ארץ ישראל הקדושה והטהורה סוגרת שִבעים שנה – זו שלמות לקבלת פני משיח בפרהסיה. צריך להיסגר השִבעים כדי שתהיה שלמות בארץ הקודש. השמונה – זה מעל הטבע, לעולם הגאולה והרוחניות, עולם שכל יהודֵי העולם יעלו לארץ ישראל, גם עשרת השבטים. כשמשיח ייצא בפרהסיה, יביא את עשרת השבטים לארץ הקודש.
אז אבא שבשמיים אומר לכל העמים על כדור הארץ: בזכות היהודים שגרים בארץ הקודש, במדינת ישראל - העולם הזה חי וקיים. עד מתי תהיו אטומים וסתומים להילחם עם ארץ הקודש ועם היהודים שגרים בארץ הקודש? שנותנים חיים ואוכל, בריאות, פרנסה טובה, אריכות ימים, תרופות, טכנולוגיה ועוד ועוד... אתם נלחמים עם הדבר שנותן חיים לעולם. בלי ארץ הקודש והיהודים שגרים בארץ הקודש, כדור הארץ יהפוך לאפר, לא ישאר שריד של אדם בעולם. בזכות היהודים שגרים בארץ ישראל, בזכות התפילות ולימוד התורה - העולם הזה קיים. תתעוררו, תבינו, תשכילו – לא להתעסק עם ארץ הקודש ועם היהודים שגרים בארץ ישראל, לטובתכם! כל מדינה וארץ שלא יבינו זאת וימשיכו להפריע - יקבלו מכות קשות ביותר, יקבלו את כל עשר המכות פי-מאה וארבעת איתני הטבע יפרקו אותם. יהיו להם אש ושריפות, אבק, רעידות אדמה, שיטפונות, גשמים ושלגים, רוחות וסופות קשות. בארץ ישראל הקדושה, במדינת ישראל בת השִבעים לא יִקרה כלום ולא תינזק בכלום. כל מדינה שתרצה לפגוע, שתחשוב לשלוח טיל כלשהו או לקחת חלקים מאדמת הקודש, בורא עולם יפרק אותה לחלקים ובמקביל יפגע גם בנשיא או בראש ממשלה שרצה לקחת חלקים מארץ ישראל.

שנת שִבעים לארץ הקודש, למדינת ישראל, זה כוח שנסגר ואין אחורה, לעולמי עולמים לא תיפגע! שִבעים שנה זה כוח שמגן ושומר על ארץ הקודש שהיא בדרך הטובה והנכונה, בדרך החזקה של גאולה ומשיח ולא כדאי לעמים להתעסק עם ארץ הקודש, עם מדינת ישראל ועם היהודים שגרים בארץ ישראל. שִבעים שנה למדינת ישראל זו התחדשות. מספר קטן של יהודים בארץ הקודש ועל כל מיליון יהודים - מיליארד בני אדם בעולם.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל מי שיש לו תפקיד בכיר וחשוב בארץ ישראל, לא להתחרות בחברו. זו שנאת-חינם וזה מביא לא טוב לעם ישראל. כל מי שיש לו תפקיד בכיר וחשוב בארץ הקודש, יעשה הכל לשם-שמיים, בשמחה, בשלום ובענווה גדולה, כדי שתהיה הגנה ושמירה לעם ישראל. אם אותו בכיר לא יעשה כך – יפסיד. אסור לאף בכיר בארץ ישראל לעשות בשביל עצמו, יעשה את ייעודו ושליחותו לשם-שמים בלבד ללא אינטרס, לא בשביל כיסא, לא כבוד ולא פרסום. הכבוד לה', הגאווה לה' - לא לאדם.[could this be referring to Speaker of the Knesset?]


   פעם טוב לנו, פעם קשה לנו. הקדוש-ברוך-הוא קובע את גיל האדם וכמה יחיה, אם הוא מקיים את עשרת הדיברות, תפילות ולימוד תורה, הוא מאריך מעל מה שקבע הקדוש-ברוך-הוא. הפרנסה בידי הקדוש-ברוך-הוא, החיים והמוות בידי הקדוש-ברוך-הוא, הגשם בידי הקדוש-ברוך-הוא, הלידה בידי הקדוש-ברוך-הוא. מפתחות אלו השאיר הקדוש-ברוך-הוא בידיו, כדי שכשאדם יהיה בבעיה, הוא יבקש ישירות מהקדוש-ברוך-הוא. כוחו של עם ישראל בפה - בתפילות ובלימוד תורה.
   כל חיילי צבא-הגנה-לישראל שנהרגו, נמצאים למעלה ליד כיסא הכבוד ונקראים צדיקים. הם מתפללים ומתחננים לקדוש-ברוך-הוא שיפסיק את ההרג ומתפללים על כל חייל צה"ל - שיהיה מוגן ושמור. יום-יום הם מתפללים ומתחננים לקדוש-ברוך-הוא.
   אברהם אבינו נלחם להציל את לוט, יעקב אבינו נלחם בשכם, דוד המלך נלחם, יהושע נלחם, משה רבנו נלחם, שמשון הגיבור נלחם - אלה נקראים חייליו של הקדוש-ברוך-הוא.
   מדינת ישראל מתפתחת ופורחת, הכלכלה טובה מאוד, התעשיות מייצרות נשק ותחמושת שאין כמותם בעולם. בורא עולם נותן ליהודים פטנטים מעל הטבע.
יש ענן אש השומר על גבולות ישראל. עם כל מה שקורה לא מבינים כל כך איך גבולות ישראל מוגנים ושמורים - זה מענן האש של בורא עולם! גוג ומגוג מחוץ לגבולות ארץ ישראל. אצלנו בישראל – הכל תקין, טהור וקדוש.

סוריה תמשיך להיהרס, אף אחד לא יכול לעצור את ההרס. אי אפשר לעשות שלום איתם.
רוסיה עושה אימונים בתחמושת בסוריה. רוצה למכור נשק ותחמושת למזרח התיכון, לארצות ערב. רוסיה עִם עַם ישראל.
ארה"ב עִם עַם ישראל חזק, כי הם יודעים שעם ישראל וארץ ישראל זו מַעצמה שיש בה הכוח הכי חזק בעולם.
המנהרות - בורא עולם מגלה הכל. דברנו פעם במסר על המנהרות, שבנויות כמו קנה מרכזי שיוצאים ממנו הרבה קנים לצדדים, גילו זאת עכשיו!
ירדן מחכה בשקט מה לעשות עם החמאס והפליטים. טראמפ משתיק אותם וישראל שומרת על המלך.
מצרים, מי שמפריע לסיסי - נעלם. כל מי שרוצה לפגוע בשלטון שלו - נעלם. סיסי אדם מודרני, חכם ונבון וטוב מאוד למצרים. סיסי, תמשיך לשמור על עצמך. דאע"ש רוצים לפוצץ את סכר אסואן, הם רוצים לעשות משהו שיעשה פרסום עולמי. דאע"ש מתוחכמים ורוצים להראות לעולם שהם מנצחים את כולם. סיסי, להמשיך לנקות ולטהר את סיני מדאע"ש, הקיצוניים והחמאס.
תורכיה, ארדואן מאבד עשתונות. דאע"ש שולט בו, הכלכלה נהרסת ומתפרקת ועובדים שם חזק על מהפכה.
באיראן יש מהפכה גדולה בשקט, בדרך, רותחת ורותחת ועוד מעט תגלוש. בורא עולם הזהיר את איראן, נתן להם אזהרה גדולה של אבק, עשן ורעידת אדמה, שלא יתעסקו עם ארץ ישראל הקדושה. אם איראן לא תשמע, היא תקבל מכה שעוד לא חלמה עליה שייקח לה מאה שנה לבנות את עצמה מחדש.
לבנון שמחה שסוריה נהרסת.
נסראללה וחיזבאללה לא יודעים מה לעשות. איראן במצב קשה, מבולבל ומסובך. מנהיגי איראן הולכים להשתגע וכל התחמושת שינסו להעביר לחיזבאללה - תתפוצץ בדרך.
אירופה מלאה במוסלמים שחוגגים על חשבון הנוצרים. אם אירופה לא תשים גבולות, המוסלמים בקרוב יעשו לאירופה גבולות.
טראמפ סומך מאוד על ישראל. מאמין בכוחות של היהודים בעם ישראל, מאמין שכוח עליון מגן, שומר ומכוון את עם ישראל. טראמפ איש חכם ונבון מאוד. יש לו ביטחון ואומץ, רוצה לעשות סדר, שלום ואהבה בעולם. הוא יודע מה זה יהודים שגרים בארץ ישראל. יש לו יועצים טובים מאוד.
פוטין אוהב את ישראל, שמח בעם היהודי ומברך אותו.

משיח נמצא, עובד ופועל. יש התחדשות, דברים חיוניים וטובים בעם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יקיימו את עשרת הדיברות, רוצה שיהודי יעשה מעצמו ומליבו. המצווה כפולה ומכופלת והמעשה מהודר ביותר כשאדם עושה מליבו ומעצמו.
ישראל יציבה ולא מתנדנדת ומתחזקת מיום ליום. עד לפני שנה, היו לישראל שלושה יסודות, סגרנו שִבעים שנה - נכנסנו ליסוד הרביעי, הרגל הרביעית של התחדשות והשלמה למעגל הגדול של ארץ ישראל ועם ישראל.

משיח תפקידו גם בלילה, לשמור ולהגן, להתפלל ולבטל גזירות רעות וביום הוא אדם רגיל שעוזר לעם ישראל. יש גזירות רעות שמתבטלות ואנשים לא יודעים על זה כלום. לא להתמהמה. לא לדאוג. להמשיך להאמין.

 משיח נמצא, חי וקיים, פורח, יתגלה בקרוב וייצא בשמחה גדולה בפרהסיה. יש לו עבודה גדולה, לא רק פיזית. נשמתו של משיח 'היחידה' עושה עבודה גדולה מאוד במהירות האור. משיח עוזר ופועל בכל עם ישראל ובעולם כולו, עד שיגיע היום ויתגלה בפרהסיה והכל יהיה פתוח בפרהסיה!

ארץ הקודש, אדמת הקודש, ארץ ישראל, מדינת ישראל - סגרה שִבעים שנה! זה נותן התבססות ועוצמה אדירה בארץ ובשמיים. חיבור של שמיים וארץ וארבעה יסודות ורק טוב יהיה לעם ישראל יום-יום, כל יום יותר ויותר טוב ואף אדם ומדינה בעולם לא יוכלו לפגוע במדינת ישראל!

No comments: