Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

20 November 2017

Parshas VaYetze Message – R’ Nir ben Artzi in Ivrit

מסר הרב שליט״א ליהודים בארץ ובעולם כולו - פרשת ויצא תשע"ח - א' כסלו תשע"ח
19/11/2017
בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויצא תשע"ח
נמסר ביום ראשון, א' כסלו תשע"ח, 19.11.17 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, אב הרחמים, ממשיך להתגלות בכל הדרו ותפארתו ליהודים שגרים בישראל, ליהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל ולכל מיליארדי האנשים בעולם. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את ילדיו היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, מחכה ומצפה לשינוי דעתם של היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, שיעלו וישובו לארץ הקודש. מזהיר אותם בורא עולם בכל האזהרות ומתרה בהם יום-יום, כדי שיעזבו את אדמת הניכר ויבואו לגור בארץ ישראל הקדושה, באדמת הקודש. כשגרים בארץ ישראל, נשמעות התפילות בשמיים, כי פתח השמיים נמצא בארץ ישראל הקדושה. כמו שיש ארץ ישראל פה בכדור הארץ, יש גם בשמיים. כשהיהודים נמצאים בארץ הקודש, בארץ ישראל של כדור הארץ, נשמעות תפילותיהם ובקשותיהם בשמיים, כי יש ארץ ישראל גם בשמיים והפתח לשמיים למעלה, נמצא בארץ ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא אוהב את ילדיו היהודים ולא אוהב שמסתקרנים, מתחרים או מתחכמים בדברי הקדוש-ברוך-הוא.
אנוכי ה' מצווה אתכם לומר ולהצביע על מלך המשיח צדקנו, איש האלוקים שבחר בו ה'!
הקדוש-ברוך-הוא אמר שיהיה חיזיון לרבני ישראל – יהיה חיזיון! יתקיים החיזיון לרבני ישראל, גדולי תורה ותלמידי חכמים גדולים – כן יראו חיזיון! לא לחכות לראות מה יהיה ומה לא יהיה, מה הרב הזה אומר ומה הרב הזה אומר. אף-על-פי שמתמהמהים - החיזיון יורד, יהיה חיזיון לגדולי הרבנים ותלמידי חכמים! לנו היהודים אסור להיות בספק, אפילו הקטן ביותר: 'מה עם החיזיון, מתי יהיה החיזיון'. לא להתחכם עם בורא עולם. תמים תהיה עם ה' אלוקיך. חיזיון יהיה לרבנים בחלום, לגדולי התורה ותלמידי חכמים!
הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על גבולות ישראל, על היהודים הגרים בארץ ישראל, שומר על צבא-הגנה-לישראל ומונע הרבה פגיעות ביהודים בארץ ישראל.
למרות המתח והלחץ מכל מיני כיוונים, ליהודים בארץ ישראל אין מה לפחד מאף אחד. מוצאים מנהרה בשטח ישראל - לפוצץ אותה! ולא לחשוב מה יגידו, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כתוב בתורה 'הבא להרגך השכם להורגו'. מטרת החמאס והפלסטינים, להגיע לבסיס צבאי ולחטוף חס ושלום, חיילי צה״ל.
מנהרה בשטח ישראל – לפוצץ! ויש לכם הרבה מה לפוצץ.
הקדוש-ברוך-הוא מזכך ומנקה את כל הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה ואנשים החיים על גבם של אחרים. בורא עולם אומר להם: 'אל תחשבו שלא רואים אתכם, אני רואה אתכם ואגלה את כולכם. אפילו שתהיו במעמקי המקלטים אני רואה אתכם – תחזרו בתשובה!'.
יהודים חייבים להתלכד ולהיות באחדות, כי ארץ ישראל היא ארץ הקודש, זה לא משחק, צריך ללמוד בה תורה, להתפלל ולעשות חסד.
גשם יֵרֵד בע‏ִתו ובזמנו וינקה את ארץ הקודש, ירפא את היהודים בארץ הקודש, ייתן מים לחקלאות וימלא את הכנרת - הכל טוב.
נהגים בארץ ישראל הקדושה: לא לדבר בטלפון הנייד, לא לשלוח הודעות, לא ווצאפ ולא מיילים - זו סכנת חיים! אתם מקצרים את חייכם וחיי חבריכם.
הסודנים והאריתראים מגיעים ובאים בצורה מחרידה, מהגבולות, מרצועת עזה ומהים. יש להם מטרה אחת – להרוס את היהדות בארץ ישראל. הם מתרבים כמו תולעים. דחוף דחוף להוציא אותם בצורה חוקית מארץ ישראל.
כל השריפות ורוב ההצתות מכוונות, בכוונה תחילה מציתים את הערים והמושבים. יש באנשים אלה אכזריות לשרוף וללכת, 99% מהם גויים.
טראמפ הציע הצעות לערבים, לפלסטינים ולחמאס – הם לא יקבלו את הצעותיו. הפלסטינים והחמאס רוצים להרוס את ארץ ישראל הקדושה, הם לא רוצים שלום. טראמפ רוצה להוכיח לָעולם שהוא נשיא מעולה - לא יהיה שלום במזרח התיכון. טראמפ תפקידו לעודד את היהודים בארה"ב לבוא וליישב את ארץ ישראל. הוא נבחר כדי להגיד לפלסטינים, לחמאס ולערבים שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל: 'בבקשה מכם, לא תקבלו אפילו סנטימטר אחד של אדמה'.
חיזבאללה ונסראללה לא יעזור להם כלום. נסראללה חושב שאיראן תעזור לו.
איראן קיבלה רעידת אדמה קשה. ירד עליה דין ולא יפסיק, אם לא תפסיק לגמרי לעשות תחבולות, להעביר תחמושת ונשק לחיזבאללה ונסראללה, ולעזור לאחרים להפריע לארץ ישראל. בשמיים איראן נכנסה למצב של דין ותחטוף מכות קשות ביותר. בורא עולם יכה אותה כמו שהיכה בסוריה. כמו שהקדוש-ברוך-הוא גומר את סוריה כך גם את איראן. איראן בדרך להיהרס כי היא לא רוצה להשתנות, למרות כל האזהרות. איראן חושבת שהיא גיבורה גדולה, היא קיבלה אזהרה: רעידת אדמה קשה. מול הערבים היא כאילו חזקה ומול ישראל היא אפס וכלום. בורא עולם מזהיר אותם: תפסיקו לתכנן איך לפגוע בארץ הקודש וביהודים בארץ הקודש. הדין התחיל כבד באיראן והם יקבלו מכות קשות פי כמה וכמה, עד שיבינו שלא מתעסקים עם היהודים שגרים בארץ ישראל.
בסוריה לא יהיה שלום לעולם. הקדוש-ברוך-הוא מכה אותם על כל מה שעשו לחיילי צה"ל במלחמות יום-כיפור ושלום-הגליל ומה שעשו למרגל אלי כהן. בורא עולם יכה אותם עד הסוף, עד שיעשו תשובה, ירימו ידיהם ויפסיקו בגלוי להפריע לארץ ישראל.
תורכיה נשלטת על ידי דאע"ש. דאע"ש גומר את תורכיה, אין דין ואין דיין. ארדואן רועד מִפחד שיהרגו אותו.
אירופה מוצפת מסתננים, פליטים ואנטישמיות.
מלחמה עם צפון קוריאה - לא תהיה! ימשיכו הוויכוחים והתחרות בין המנהיגים - לרִיק.
הכלכלה בישראל הטובה ביותר בעולם. הנדל"ן ימשיך להתפתח גם בעוד שלושים שנה ויותר. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מהיהודים בחו"ל ובארץ: מצווה ליישב את ארץ הקודש, לקנות בתים רק בארץ ישראל הקדושה! זו גם מצווה וגם הבתים יישארו שלכם לעולמים.
ירדן מחכה לנס, רק ישראל עוזרת לה.
עיראק, אין עמוד שִדרה, חיה ומתה.
דאע"ש כמו ג'וקים, יוצאים מכל מדינה בעולם, ערבית או לא ערבית. הורגים מאה - קמים אלף.
מצרים, סיסי רוצה שלום כי הוא פוחד על מנהיגותו. הוא רוצה לדלדל בכמה שיותר את דאע"ש, החמאס והמוסלמים הקיצוניים, כדי להגן על עצמו ועל מנהיגותו. לא יעזור לו כלום. סיסי אל תסמוך עליהם ואל תאמין להם.
רוסיה אוהבת את ישראל ויודעת שישראל הכי חזקה בעולם. בישראל הצבא הכי חזק, הטכנולוגיה, המדע והרפואה, הכל חזק, בכל דבר ודבר. רוסיה רוצה גם להיות חברה של מדינות ערב, כי היא מוכרת להם נשק ותחמושת.
ימשיכו בעולם השיטפונות, השריפות, רעידות האדמה, רוחות קשות וסופות רוח קשות.
הורים, לשמור על ילדכם! יש בטלפוניים הניידים אפליקציות, תוכנות של סרטים וכל מיני תוכניות קשות ביותר, שהורסות את הבנות והבנים הצעירים. לבדוק מה ילדיכם רואים, זו סכנת חיים! זה מביא אותם למצבים קשים ביותר! להזהיר את הילדים מפני התבוללות, סמים, הימורים ושתיה חריפה.
משיח שומר ומגן, בלילה איש אלוקים עם היחידה - נשמתו, וביום עוזר לעם ישראל, איש אלוקים רגיל, כמו אדם רגיל. בורא עולם נותן לכל יהודי, בכל יום, בינה ודעת, שיידע מה משמעות גאולה ומשיח. בימינו לא כולם יודעים מה הוא כוחו של משיח. אם יהודים היו יודעים מה כוחו של משיח, היו צועקים וזועקים לקדוש-ברוך-הוא לגלות את מלך המשיח בפרהסיה עכשיו! בזמן שיגיע היום המיוחל של מלך המשיח ויתגלה בפרהסיה מלא, ייפסק המוות ליהודים וכל הגויים ירעדו מפחד. לא יפגע עוד אף יהודי לעולם! ייפסקו הייסורים והמחלות, לא יהיו עוד צער וייסורים! תהיה בניית בית המקדש השלישי, תהיה תחיית המתים וחיים לעולמים!


מסר הרב שליט״א לפרשת ״ויצא״ תשע״ח להורדה

No comments:

Reb Neuberger: HASHEM HURLED PARO’S ARMY INTO THE SEA

    I did not expect to send out another mailing before  Pesach , but a Great Miracle has occurred.   I must admit my shortcomings. I did no...