Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

28 November 2017

Parshat Vayishlach Message by Nir ben Artzi HEBREW

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת וישלח תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ח' בכסלו תשע"ח, 26.11.17 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא - כל מה שנמצא בתוך כדור הארץ, בני האדם - יהודים וגויים, חיות ובהמות, דגים ועופות, עצים, אדמה ומים - כולם יודעים שיש הקדוש-ברוך-הוא, מלך שמנהל את העולם הזה! דתיים ולא דתיים, מאמינים ולא מאמינים - לכולם יש ידע פנימי שנטע בהם הקדוש-ברוך-הוא שברא אותם, אין לזה הסבר. היהודים אמרו 'נעשה ונשמע' - בחר אותם הקדוש-ברוך-הוא, נתן להם את התורה ונתן להם נשמה, עד היום הזה. הקדוש-ברוך-הוא נותן טיפין טיפין לכל העולם במחשבה, שארץ ישראל שייכת רק לעם היהודי! ולכל ארצות ערב נותן חכמה, בינה ודעת שארץ ישראל שייכת לעם היהודי!
רואים שמדינות ערב מתפרקות סביב ישראל ורואים שכל ארץ או מדינה שאוהבות את מדינת ישראל - מצליחות ורווחות. כל העולם יודע ומאמין שארץ ישראל שייכת ליהודים ועם ישראל מוגן ושמור. כל העולם מתעניין 'איך לא קורה כלום בישראל?', יש בעולם כולו שריפות, רעידות אדמה, שיטפונות, מלחמות וגשמים קשים ובישראל - כלום! ארץ ישראל מוגנת ושמורה בשמיים ובארץ, וכל המפתחות של העולם מתחילים להיפתח מארץ ישראל הקדושה, מהיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. כל הסטארטאפים, הפטנטים והטכנולוגיה - מהיהודים בארץ ישראל הקדושה! כל התורה, אור התורה והתפילה – מארץ ישראל הקדושה! הקדוש-ברוך-הוא אומר לעולם: 'בלי ארץ ישראל הקדושה, בלי שכינה בארץ ישראל, בלי תורה ותפילה - העולם לא מתקיים. אני בחרתי ביהודים שבארץ ישראל הקדושה, שיטפלו בכל שבעה וחצי מיליארד האנשים שבעולם, בחיות ובבהמות'.
הפלסטינים, חמאס, ג'יהאד ופת"ח - מפריעים לחינם. כל הוויכוחים ביניהם - רק על כסף, כי הבוסים הרשעים שלהם לוקחים את כל הכסף הגדול לכיסם, וכך יוצא שברצועת עזה אין מה לאכול. כל המריבות שלהם מול ישראל – סתם, לחינם, מתוך קנאה ושנאה. הם מקבלים מאות מיליוני דולרים - זו העבודה שלהם. לא אכפת להם מהאזרחים ברצועת עזה, דואגים רק לכיס ולעצמם.
החמאס הוא זרע עמלק. הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב עמלקים. הם חופרים וחופרים הרבה מנהרות, מנסים להגיע לבסיס צבאי כדי לחטוף, חס ושלום, חיילי צה"ל ולהשפיל אותם, ולשחרר הרבה מחבלים מבית הסוהר.
ברצועת עזה חופרים מנהרות והקדוש-ברוך-הוא עם צה"ל מראה ומגלה אותן. הקדוש-ברוך-הוא עוזר כשלאדם אכפת. כשאדם עושה השתדלות מכל הלב - מקבל עזרת שמיים.
הפלסטינים, חמאס, ג'יהאד ופת"ח, שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה, ויהרגו זה את זה. הם כמו עכברים, חופרים וחופרים - סכנה.
צבא-הגנה-לישראל חייב לפוצץ כל מנהרה שמגיעה לשטח ישראל – מיד!
אירופה נמצאת בבלבול כלכלי, מדיני וחברתי, בלאגן שלם. הפליטים כובשים את כל אירופה והתיאבון ממשיך. כשאחרון היהודים יעזוב את אירופה, גם המסתננים יפסיקו להגיע.
איראן יכולה להישאר איפה שהיא רוצה מול גבולות ישראל, לא יעזור לה כלום. כמו שבורא עולם השמיד את סוריה, עיראק ועוד... כך איראן - היא הבאה בתור, היא הבאה בתור. צה"ל יודע בדיוק איפה האיראנים מתבצרים ואיפה החיזבאללה. צה"ל מפוצץ אותם וימשיך לפוצץ. הגויים צריכים להבין: כל טיל של מטוס או פגז של טנק ישראלי, שנורה על-ידי צה"ל לכיוון האויב – מקבל עזרת שמיים והופך להיות פי-עשר ועשרים מעוצמתו.
בסוריה יש שלום הזוי. לא יהיה שלום, אין לה בסיס. תמיד יהיה הרג ופיצוצים. כאילו השיגו שלום - דיבורים זה לא ביצועים. תורכיה, איראן ומדינות אחרות מתגאות כולן כאילו השיגו שלום - לא השיגו כלום.
מצרים, סיסי איש טוב, מתאים מאוד להיות נשיא מצרים. סיסי צריך לטפל במצרים ולהיות בשיתוף פעולה של יושר ואמת עם מדינת ישראל. רק מדינת ישראל יכולה להציל את סיסי ואת כל מצרים. סיסי, לא להאמין לחמאס, לג'יהאד, לאבו מאזן ולפלסטינים, כולם מתהפכים מאוהבים לאויבים.
ירדן מחכה לטראמפ שיעשה משהו.
רוסיה, פוטין לא מתערב, הוא יודע שאין תקנה במזרח התיכון. העיקר שהוא מוכר נשק ותחמושת. פוטין אוהב את העם היהודי בארץ ישראל ושומר עליהם בשקט. יש לו קשר עם מדינות ערב והוא לא רוצה להתערב בנושא מדינה פלסטינית. פוטין יודע ומכיר את התנ"ך בעל-פה, יודע שארץ ישראל שייכת ליהודים ויודע שכשהיהודים נמצאים בארץ ישראל - יש שפע לעולם.
עיראק הרוסה ונהרסת.
תורכיה הפכה למדינת חמאס ודאע"ש. אין תרבות, יש בלאגן, ארדואן כבול, דאע"ש שולטים בו.
איראן פוחדת פחד מוות להציק לישראל ישירות. יודעת שהקדוש-ברוך-הוא מגן על ישראל ויפגע באיראן קשות. איראן והגויים יודעים, שחיל האוויר הישראלי הוא הכי טוב בעולם. מלאכי שמיים מחוברים לטייסים היהודים שיוצאים להפציץ בכל העולם, יודעים שמלאכים מחוברים לכל חיילי צבא-הגנה-לישראל, ביבשה, באוויר ובים!
חיזבאללה ונסראללה - האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם. לא יעזור להם כלום. יש להם תחמושת ישנה, כולם שם שכירי-חרב, אין להם דין ואין דיין.
לבנון לא רוצים מלחמה, רוצים ליהנות מהחיים.
בארץ ישראל הקדושה, הכלכלה טובה מאוד, המדע והטכנולוגיה, ההשכלה הגבוהה, הנדל"ן בשפע והחקלאות הכי טובה בעולם. ארץ ישראל הקדושה מתפתחת וגדלה, באים עשרות אלפי יהודים ויש עוד מיליון יהודים בצנרת להגיע לישראל. ישראל, כמה שהיא קטנה - ככה גדולה יותר, מלאה כרימון. הכל מבורך בארץ ישראל הקדושה. יהודים יקרים! בתים - לקנות רק בארץ ישראל הקדושה! ליישב - רק את ארץ ישראל הקדושה! ישראל – יש בה תמצית של כל העולם.
מבקש בורא עולם מהעשירים לתת כספי מעשר בשפע, כדי שיתברכו מפי עליון.
הורים יקרים, תחנכו את ילדיכם להתרחק מהימורים, שתייה חריפה, התבוללות וסמים, מכה חדשה - הסמארטפונים. ילדים בגילאי 9; 10; 11 ויותר, רואים דברים קשים ביותר שממש הורסים להם את החיים, וחבל.
כל אנשי הזימה, הרמאים, הנוכלים והגנבים – ייתפסו כולם במערומיהם. יחזרו בתשובה – חצי או רבע בעיה. כל אחד חושב שאם בעולם הזה לא רואים אותו, אז גם בשמיים לא רואים אותו. בא לחדֵש לכם יהודים יקרים: בורא עולם רואה כל אדם, גם בסתרי סתרים ואחר כך מג לים אותו, אין אחד שלא התגלה. יעשה תשובה – לא יגלו. לא יעשה תשובה – יגלו בזמן הקרוב.
משיח גר בארץ הקודש, נולד בארץ הקודש ויש לו אשה וילדים. משיח לא ישן לילה ויום, משיח עובד לילה ויום. בלילה - הנשמה-'יחידה' עובדת, ביום - הגוף עובד, מגן ושומר על עם ישראל, נותן דעת ותבונה ליהודים. הקדוש-ברוך-הוא נותן דעת ותבונה דרך המשיח, ודרך המשיח מפעיל את כל ישראל. כולם מאמינים שיש איש אלוקים ששומר ומגן על ארץ ישראל. משיח מגן, ענן אש שומר על הגבולות והקדוש-ברוך-הוא סוכך משמיים על כל גבולות ארץ ישראל, מגן ושומר על כל יהודי ויהודייה שעושים השתדלות לשמור על עצמם, שהולכים ביושר ואמת ומקיימים את עשרת הדיברות.
אחרי שכתבנו על החיזיון לרבנים בישראל, בקשר לגילוי משיח ומי זה המשיח - כל רב בישראל מחכה לחיזיון, לקחו את זה ברצינות. גם אלה שלעגו, בליבם פוחדים ומהרהרים, מרגישים שמשהו קורה, זה לא משחק, לא היה מסר כזה מתחילת העולם.
בשורה טובה! הכאב של רחל מול לאה נגמר! הכאב של רחל ולאה נגמר ועכשיו הן פועלות ביחד, בשיתוף פעולה, מתחננות לקדוש-ברוך-הוא שיִפעל שרבני ישראל וגדולי תורה יקבלו את החיזיון הזה עכשיו במיידית, ושיהיה להם ביטחון ואומץ לפרסם ולדבר. לא משנה מאיזה עדה הוא. הם יראו בבירור את המשפט:
'אנוכי ה' מצווה אתכם לומר ולהצביע על מלך המשיח צדקנו, איש האלוקים שבחר בו ה'!'
הם יִראו בבירור מי הוא, מה שמו, שם אימו ומקום מגוריו. לא תהיה טיפת ספק מי הוא! החיזיון שנותן הקדוש-ברוך-הוא כל כך ברור, ברור מאוד! שלא יחכו.


ENGLISH IS ON THE WAY!


1 comment:

Anonymous said...

Dear friend, I beg you, please, publish the translation in English.